.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار : گردشگری بیشترین سهم را از تسهیلات بانکی داشته باشد
استاندار مازندران کم کاری در حوزه تولید را قابل پذیرش ندانست و گفت: گردشگری باید بیشترین سهم را از تسهیلات بانکی داشته باشد.

به گزارش شمال نیوز، سید محمود حسینی پور صبح دوشنبه در جلسه ستاد تسهیل رفع موانع تولید با تاکید بر رفع موانع فراروی برای رونق تولید در استان اظهار داشت: در حال حاضر به صورت موردی پرونده‌ها به ستاد تسهیل وارد می‌شود، هرچند از نظر کمیت، تعداد پرونده‌ها بالا است.

وی با اظهار اینکه کم کاری در حوزه تولید پذیرفتنی نیست، اظهار داشت: در دنیا گردشگری بیشترین سهم را از تسهیلات داراست ولی در استان این ضریب پایین بوده و باید این روند اصلاح شود.

وی با عنوان اینکه اگر از گردشگری توقع معجزه داریم باید ببینم چه میزان تسهیلات پرداخت کردیم، گفت: برای رسیدن به رشد اقتصادی بالای هشت درصدی باید بانک‌ها تلاش بیشتری برای پرداخت تسهیلات داشته باشند.

حسینی وجود انحرافات در برخی بانک‌ها در حوزه اعطای تسهیلات را از جمله دغدغه‌ها بیان کرد و از سازمان بازرسی خواست تا در این زمینه ورود کنند و گفت: بانک‌ها باید مدافع توسعه استان باشند و از بانک‌ها در این بخش حمایت می‌کنیم.

استاندار مازندران اظهار داشت: باید با تعامل هدفمند و هماهنگ مسائل کلان توسعه‌ای استان را پیگیری کنیم و بانک‌ها باید همکاری لازم را داشته باشند./مهر

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.169 seconds.